Monday, August 9, 2010

~aku malas update blog, skrg sudah kembali~

I am on 23 weeks of pregnancy. Syukur Alhamdulilah. fiuhhh~!!! sedar x sedar sudah 3 bulan blog aku nih mcm sudah ada penunggu... bersarang lebah laa..sarang kangaroo laa..sarang nyamok laa...gggrrrr~!! takot lak..hmmm..byk peristiwa yg best n happy berlaku dlm hidup aku dlm tempoh 3 bulan aku menyepi. Aku betol2 ade mood n tiada berdaya. Alahan aku br je sembuh skrg nih..tu pon kdg2 ada lg vomiting sbb aku lmbt mkn..bau perfume pon xleh..uuhuhuu..tgk blog pon xlalu..wawawa~! wat cemana kan..masing2 jalan hidup..ehehe~


7 aug baru2 ni aku n hubby ade join satu event ni anjuran MASCA SA (Malaysian UMNO kat South Australia nih. aku xtau full nm apa. ngeh3~!). Undergraduate student yg incharge event nih. Mmg superb ahh!! Aku impressed betol dgn bdk2 nih..dahlaa bijak pandai cerdik..pas tu lak pandai berosial. bagus betol ah! tahniah aku ucapkan! =) eh, lupa lak..tema event mlm tu.."Kampung Night 2010". eheheheee~


jeng..jeng..jeng...dah lama sungguh rsnya aku xhupdate gambo..kuikuikui~!






























Inilah sedikit sebanyak gmbr yg sempat diambil pd mlm tersebut. ehehe~ lepas mkn asyik rs mengah jer..hik3~! Hmmm...lagi 2 hari nak masuk bulan ramadhan..Selamat Menyambut Bulan Ramadhan semua~...raya thn ni 1st tm raya kat cni bersm hubby tercinta! ngeh3~ 

9 comments:

Aiyu Esa said...

wah,cik pah kembali berblogging..best3....

~cinonet~ said...

muihihihi~! br pg ni terasa gatai tgn ni nak menaip. ngeh3~ burink lerr kot! hahaha~! slmt berpose kak aiyu!

I'm Seri said...

Salam...

Tahniah kamu dikurniakan 'orang baru'. Saya doakan semoga semuanya selamat. Jaga pemakanan, jaga kesihatan ok.


btw, semakin berseri2 wajah bakal ibu. Selamat berpuasa.

~cinonet~ said...

Iris!!!waaahhh~!!!lama xbertegur sapa kan??heee~ sowi...ginilaa mood kdg2 ok..kdg2 tak..ngeh3~ Timaceh iris..u2! Slmt Menyambut Ramadhan yg penuh barakah..=)

2 H@T! MeN j@D! 1 said...

hai ipah..fariza dah follow blog ipah:)

~cinonet~ said...

Ija, tau2~! wewewe~! dah lama xberblogging..hahaha~! xde mood dulu..skrg dah oke! ngeh3~!

ihsan_huhu said...

selamat berpose. ade makan2 jgn malu2 koling2

Ain Mardhiah said...

uish, akhirnya ada jgak berita akak. lama giler tunggu. hehe. takpe2, yg penting nnti baca gak.

akak, napa facebook akak takleh add eh? ada jumpa aritu, tapi takleh add plak.

ramadhan kareem akak!

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)