Tuesday, January 12, 2010

~Adult playground~..wahaha~

23 Dec 2009

Ptg itu ada sedikit Majlis Bacaan Yassin di rumahku. Baru masuk umah. Disertakan skali Majlis Sambutan Graduation rakan2. 3 org rakan akan pulang ke Mesia for good. Hari ini dah 2 org pulang. Tinggal lg seorang.

Bila sudah kenyang, borak2..bergelak ketawa smbil menonton tv. Kami menonton style masakan org cni. Nmpak mcm kedekut jer sbb ckit je buat. wahahaha~..joke!..hmmm..pastu...eh, nak blk dah laa..timaseh la byk2 yer wat mkn2 ni..ala2 potluck je..ehee~...takpe. kitorg nak gi playground pasni. nak ikot? nak!!!..aku laa yg beria2..kikiki~...hubby oke je. thanxs hubby! muah~..ngee!..

Lg ptg cargas. wow!!!wut amazing place! it's sooo interesting!..wahaha~..tak sgt tp sbb utk adults mstilah enjoy giler. very excited. kat Mesia mn de playground for adults. ekekeke~...mcm berlagak jer. tak sbnrnya cuma cuba menghayati pengalaman di cni. maafkan sy andai tersilap bahasa. ngehee~...



~Alhamdulilah..syukur pd Allah kerana menyediakan tmpt yg selesa & selamat untuk kami~


 

~Potluck~ thanxs kwn2.


 

~aktiviti bermula....wooohoohoo~


 

~fewittttttt!!!!....kehkehkeh~


 

~haha!xpdn dgn besaq pnjg!~...ekekeke~


 

~yooo!spider wax! kuikuikui~


 

~ececece....tersipu2 kunun...blurrrr!! =P ~

2 comments:

IRIS said...

Salams.

Wah. Saya terperasan ini kan 'Cikgu Kimia'. hehehe. Selamat menulis ye. Selamat berbahagia di sana.

Mari kita berkawan.

:)

cinonet said...

salam kembali Iris. Sy kurang mahir dlm arena blog nih. Sy kurang mahir nak menulis. Terima kasih Iris sbb sudi berkawan dgn sy yg kurang mahir ini. =>