Wednesday, January 20, 2010

~Betapa indahnya hidup ini~

Sudah 291 hari usia perkahwinan ini. Belum cukup 365 hari. Kata orang dala m tempoh setahun  laa kita akan kenal hati budi..akan lebih memahami sikap pasangan kita..kita akan lebih matang dan dewasa. Inilah fasa yang aku alami sekarang. Kdg2 merajuk.. kdg2 marah..kdg2 naik angin..kdg2 manja2 (selalu).. ahaha~.. hmmm.. mcm2 lglah.. segala emosi dan perawatakan akan diuji..

Dah lepas setahun, komfem kita dah tak kisah dah…ada je benda yg kita xsuke psgn kita buat..sm jugak dia, ada je benda yg psgn kita xsuke kita buat.. penin tak ayat ni?tak kan?ngehee~…pepon, saling bertolak ansur, saling menerima, saling memahami mmg sangat penting…

Kata orang, pengorbanan isteri terhadap suami sangatlah tinggi nilainya. Ganjaran dan pahala yg disediakan oleh Allah tak ternilai harganya. Malaikat sentiasa menulis setiap perbuatan isteri. Wahhhh! Alangkah bahagianya dapat menjadi isteri…apatah lagi menjadi isteri kepada seseorang yg sememangnya dipilih Allah. Bersyukur tak terhingga. Alhamdulilah. Rancangan Allah adalah yang Terbaik. Terima Kasih Ya Allah.
Three better than two! That’s what I’m keen on make it real! Oh God, Bless us….










 


 


 


 


 


 

8 comments:

Aiyu said...

wah,siap kira hari tu..
anyway,semoga bahagia selalu..

CTNAQUIA ESIR said...

hye kak!!
huu...jeles tgk gmbr kawin
ngeh3 :P

Moga akk n abg am cepat2 peroleh org ketiga. Mesti bertambah2 hepi akk nnt. InsyaAllah ada rezeki tuh :)

cinonet said...

kak aiyu, nak rs anniversary jugak mcm kak aiyu ari tu!ekeke~..ingat 1st anniversary nk celebrate pakai baju pengantin lagi...tp kat cni mn ade butik pengantinnyer...ngehehe~

quya, cepat2 la kawin!kikiki~..xlmbt dah tuh..sebulan pon dah xsmpai..gegegege~..msti quya takot! ohohoho~..rilex...doakanlaa dik!

jujahxo. said...

ooh belum cukup setaun eh kOrang kawen. rasa dl mcm saing saing ngn kitOrg je.

eh tak sgka kan, kta saling mengenali. laki kta pOn saling mengenali. heheee ;)

cinonet said...

jujah, ha'ah! itu yg dikatakan jodoh pertemuan. ecewah!..ngehee~..kitorg kahwin 4april 2009. tp dok berjauhan. 1 Dec 2009 br start stay sebumbung forever. ehee. thn lepas jmp pon bln 6,9,10. pastu 12.....forever!..alhamdulilah. sbb tu skrg br berusaha for future~...kikiki~
jujah, bila date bersalinnya?

IRIS said...

Semoga kalian berbahagia.

Semoga lekas dikurniakan anak.

Semoga....semoga....cepatlah saya dapat anak buah.

hehehe

cinonet said...

iris, timaceh atas doamu itu. amin. =)
nanti leh iris dukung bwk jln2 ea. kuikuikui~

♥sofiYy khanYm z.khan♥ said...

salam..
seronoknye tengok gmbr2 akak..
^_^
semoga kekal abadi!
~amin~